ont så in i helveeeeeeeeete!!!!

Började nio idag, och började vandra direkt då :) med ena små hunds gruppen och rum sju.
Så synd om småhundarna.. dom vill verkligen inte vara ute i denna kyla! trippar på tre ben och ser bara så ledsna och frysna ut.. Huga :-)
Och idag var det 4st i rum sju, cesar, sally, signe och pixie.. och cesar är fortfarande en ängel!!
ja förstår inte?!?! jag går bara och väntar på väääärldens utbrott typ.

sen utfodrade jag och sen vart de tandläkaren.. fyfan va dom spände både uppe och nere.. jag har så jäääävla ont att de inte går att beskriva på världskartan!!!!!!!! :(
sen skulle dom skicka remiss till kirurgen oxå... ska ta ut båda visdoms tänderna nere.. kul.. kul liv...
For till jobbet sedan och då var  det lunch, massa prat med flickorna som varje lunch :) alltid lika trevligt!
Det som var mindre bra var ju att nina var hemma för hon hade spytt hela natten.. sen gick praktikanten lisa och hem för hon hade fått.. köld hosta
ja så vi var fyra st oå bygget, stressigt? JAA!

På e.m hade jag 3 svängar med samma som förut + elsa och greta.
Emellan där så hjälpte ja amelie med 2 kloklippniingar som kom in på drop in.
Sen var det bara att börja städa dagisdelen och pensionatet.. Dammsög och moppade båda delarna
sen hjälptes jag och amelie åt att grovmoppa rum 5.
Sen slutade alla och var bara jag kvar.
Och dom sista timmarna har varit allt annat än lugn..brukar kunna sätta mig ner i några minuter iaf men icke idag!
har sprungit som ett tok dit och tillbaka och när jag väl kollade på klockan vare fem minuter tills vi stängde.
jösses..
Gav greta och elsa mat och gick på en kisstur med dom.

Sen for jag och tränade  :-) schönt
nu ligger ja hemma och måste gå och leta efter något starkt smärtstillande...
detta gååår inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0