saw 3D

For ner  stan förut och beställde biljetter med anton, isaac och gustav.
Sen for vi hem till Isaac, jag och isaac såg på en gammal saw film och anton satt och gjorde
samhälls läxa om demokrati..
Perfektionesten nathalie fick ju hjälpa till, var stavfel lite här och där och fel meningsbyggnader AJABAJA anton!!
Sånt tycker vi inte om.

20.15 for vi ner till bion, grabbarna skulle ju ha godis och en massa vettni!
Sen började filmen kvart i, reklamen innan filmen med fanta burken var sjuukt coolt
såg ut som fanta burken var typ 20cm från näsan ens, skitcoolt!
Och ja själva filmen var helt okej faktiskt, inte bra men inte dålig heller, fast det tycker jag om alla saw filmer.
Men jag går ju på bio var tredje år så läär ju dröja tills nästa gång.. :p hehe

Nu är ja hemma och tänkte se lite på teve innan jag somnar.
10.10 far jag och cattsi imorgon till ånge =D weey

Kommentarer
Postat av: Lauritsdina

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-11-14 @ 11:14:13
URL: http://lauritsdina.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0