snö snö och åter snö

Upp imorse klockan 05.50, var osäker på att ja äns skulle ta mig ur parkeringen med lill bilen
men efter lite guppande och backande kom jag upp.

For till jobbet och tog emot alla hundar, sen kom resten av personal styrkan och började gå promenader.

efter frukosten började ja gå med små hundarna och rum 1, får ta dom nu ett tag, dom är lugna och drar inte.. bäst de för min lilla fossing.
Sen var det städning och utfodrig sen lunch.

Efter lunch gjorde ja nå drastiskt.. haha ;-) nedå, men ja tog båda småhunds rummen och gick 1 promenad..
ja det var 11 hundar.. lite smått kaos sådär i början men när man väl kommit ut och börjat gått så gick det skiitbra.
Dock ogillar jag när pensionärerna kommer och ba; men ÅÅhhh vilka söta huuundar...
då blir alla hundar i helt extas och trasslar och håller på... borde ha en skylt, prata inte med hundarna.. haha.. :p
sen packade ja upp lite nya varor och gjorde iordning hinkar till städningen.
Slutade 3 och for hem.

Sitter här nu och ska ta och åka och träna nuuuu :) yeye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0