SPÅR TRÄNING MED MYS

For till ante förut och hämtade mysis.. Eller ah jag fick en unge på köpet oxå! För Liam ville oxå följa med.
For till affären och köpte frollic till mysis och sen for vi till petersvik.
Dock var det kolsvart, såg ingenting, la ut godis o sen hämtade vi mysis
men ah hon gick bara förbi det.. undra om hon har fel på luktsinnet?
Sen när jag pekade på godiset då insåg hon att det var godis därjaaa

Släppte henne lös sen för det var värdelöst att fortsätta för de var verkligen kolsvart
men tror ni det fettot spirnger? näääee... lat mysan!!!
Hon brukar springa när jag springer men nu kan ju inte springa heller för foten..
Så ah vi åkte hem igen!
Hoppas på bättre lycka på torsdag då det är sök träning

Nu är jag hemma men ska tydligen åka iväg igen, ska på bio ikväll och se Saw med Isaac och Anton
Så ska ner på bion nu och beställa biljetter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0