tatuering

Åkte 10.00 hemifrån, for och hämtade cattsi sen vidare till Ånge :-) ja vi var ganska lost, ingen av oss har varit där och ja inte lätt att hitta i buschen :-)
Vi var både inne på Ånges turist byrå och frågade folk.. Till sist hittade vi

Halv ett började ja bli tatuerad, ja det gjorde äckligt jävlaaaaaaaa ont allså! fyfan
folk som säger att det inte gör ont att tatura sig, tatuera er på höften så ska ni få känna på smärta!!!!
Skuggorna och ifyllningen gjorde ju mest ont iaf på höft benet, fyfan säger jag aldrig mer en tatuering på höften!!!
Fast har en fjäril kvar och mer ifyllning kvar att göra...

3½ timme låg jag och plågades, sen for jag och catts hemåt när vi var typ i Vattjom gick bensin mätarn ner på ett och började blinka det har aaaldrig hänt förut, ja fick panik och det spöregnade ute och var kolsvart och närmaste mack var i nacksta... holy moly tänkte ja!!
sen körde bilarna så jääääävla sakta... damp hade ja!!!
Men vi hann faktiskt till nacksta och tanka :) pjuh!
Skjussade hem catts och sen for ja hem och bytte och for på gymet, hann träna i 20min?
sen fick ja sånt där svin anfall.. hatar när ja får sånt.. ja ser allt i gult, ja svettas nå jävusltk (det rinner om mig..)
och ja måste lägga mig ner och blunda + att ja får svårt att andas..
men sen går det över, hatar när det blir sådär.
Synd bara att det suger musten ur en totallt så jag for hem...
Hatar mig själv för att ja inte tränade -,- men det var verkligen omöjligt

Aja nu äre paradise hotel sen greys :)


Kommentarer
Postat av: Isaac

Sjukt fin var den iaf :)

2010-11-03 @ 20:26:32
URL: http://isaacastrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0