tisdagen

började klockan 9 idag med, hade 2 promenader, med båda småhunds grupperna, när jag var klar så ringde Lisa och behövde hjälp för hon var ute på promenad, sprang och leta henne och hitta na till sist.
Försökte ge henne lite tips om hur ja jobbar med det rummet oså.
Men ah det slutade inte så bra, då två hundar flög ihop, men vi fick isär dom iaf, sen tog jag ena och hon dom andra och vandrade hemåt.
Då utfodrade jag alla och gick på kisstur med valpisarna, klippte lite klor osådära :-)

Efter lunch så prövade ja gå med Elvis och Diva, gick braa, dom har kommit över snö hysterin så de är tur!
Sen gick ja med rum 1 och sen hjälpte ja Lisa med rum sex, gav henne tips osådädra.

Sedan dammade jag hela dagisdelen och dammsög :-) sen klippte ja klorna på Beda och borstade tänderna på henne, bonnie och albertooo!
Sen var det bara utdelning av hundar :-)

18.00 sluta jag och for hem direkt.
Nu ligger ja hääär och ska snart se på paradise...
Sen blire sova
upp imorgon 06.00, fyfaaaaaaan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0