TRÄNA

Fyfan va dagarna blir långa när man vaknar nio, ja kan inte sova längre...
Men jag ska snart skjussa mamma till jobbet och bege mig mot gymmet! Wey
Funderar på att försöka mig på löp bandet Känner mig bra i foten
inte 100 procent men... 90 iaf, så ska fan försöka mig på det!

Sen tänkte jag åka och hälsa på farmor en sväng faktiskt, har massa tidningar som ligger väntandes på mig där
(då har jag ju något att göra resterande timmarna av dagen..)
Sen gå på stan kanske? I dont know, som sagt jag får nå fel av att ligga hemma!!!!
Åhhh imorgon ska jag tatuera mig, peppaaaad! Jag hoppas att ja blir nöjd
den ska ju endå sitta där hela livet.. Är ju en tatuering jag velat gjort sen.. åttan?
Sen har jag en tatuering till jag vill göra, och det är en text i nacken på latin
Så ska höra med Yvonne vad hon tar för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0