tränat

for till gymmet  förut, ida jobbade så surrade lite med henne innan ja börja träna
körde steeenhård like always, så skönt :) Men börjar bli ganska less på att
ja fortfarandei nte kan göra utfall... sen kan ja inte springa heller..
Så få gå fort, i uppförsbacke... Blää vill börja springa någongång!
Haha och björn... han är ju som han är, han säger jämt fan vilka sexiga lår du har
bara för att han vet att jag hatar mina lår...
Sen när ja står och gör mina övingar säger han
men nathalie du kan inte göra sådär, fan vi killar kan ju inte träna..
Haha men vafan? snacka om att förstöra min koncentration...


Pappa skjussade hem mig iaf och nu ligger ja i sängen och ser klar filmen :-)
efter den blire en dusch sen en film till...
Och har kommit på en till julklapp ja måste ha nya koss lurar..
för mina har gått sönder, jäkla skit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0