tränat

For ner till gymmet förut, där isaac & anton oxå var, anton visade en asbra magövningde
de gillade vi!
Sen var även mina 2 snyggingar där, hmm ögongooodis!

Eh sen for jag på zibylla och köpte mat åt mamma
och nu är ja hemma :)
haha sen ringde dom från modellab Amelie hade varit där (min chef)
och hon hade tydligen rekomderat mig, TOOOKA
så imorgon ska ja dit och bli sminkad och fixad + fotograferad.
KUUL :)
hoppas att ja får catts med mig oxå då ja fick ta med 3 personer
hehe :):)
ska skjussa mamma på "fest" vid sex sen får vi se vad som hitts på
anna ville vara med mig.. så fan ja får väll va med henne då!!!

sen vill ja gå på sensation white imorgon.. men har ju inge kompisar så blir nog inte av :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0