utrensning

Mamma skjussade mig på gymmet förut, tränade i 2 timmar, alltid lika skönt och behövligt ;-)
när jag kom hem så städade jag i alla mina garderober och slängde massa kläder och skor...
Lika bra och slänga de, har inte orken att he ut de på tradera eller nå
men endå känns jävligt onödigt, är säkert flera tusen jag ba slängt i sjön (y)
Nu blire en dyysch sen tänkte ja åka och göra lite ärenden :)
och min rygg dödar, seriöst... har haft så jääävla ont i ryggen både igår och idag
längtar tills 8e december då jag ätnligen ska få gå till en ryggspeciallist
och hoppningsvis få eller göra nånting så jag få bort detta eviga ryggont jag haft
i flera år...


hejdoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0