vinter vinter...

Ja imiorse vaknade man ju till en smärre chock, så jäävla mycket snö!!
Kom typ till jobbet prick halv, tog emot sigge och gick på en kisstur med dexter & bax sen städade ja butiken, salongen och toan :-)
Halv åtta kom Nina, Ann-sofie & Lisa, så då började dom gå svängar.
åtta var Amelie på jobbet och då gick ja första svängen med Elvis och Diva..
var ett heelvete, dom skulle bara busa, ja flög som en vante efter, min fot strejkade och den gjorde skit ont.

Sen gick ja med Zigge, Bonnie och Ruff, det var ju ennu värre.. första snön för både Zigge och Bonnie, dom var överlyckliga och jag vricka till foten ja opererade och det knakade ganska härligt kan ja lova.. ;-)
efter den incidenten fick ja vända, vågade inte riskera att göra illa den mer.

Sen gick ja med jenta och nico (som är väääääärldens sötaste berner sennen valp, min absoluta favoritras!)
och ja det gick väll nåågorlunda bra, nico var väl lite busig menmen de gick an.
Sen grov moppade jag rum 4,5 och dammade rum 5 sen hjälptes jag och lisa åt med rum 6.

efter det var det luuunch.
Satt och surrade med flickorna ett tag sen kom pappa och hämtade mig och skjussade mig till skolan,
sitter här nu och vill ba härifrååån.. vi håller på med periodiska systemet och ja fattar ingeeeeeeenting...
skit förvirrande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0