what do do?

är så jävla mycket jag vill göra, köpa... men har inte ekonomin till allt TYVÄR!

Får helt enkelt prioritera det ja vill...

Sakerna är
köpa valp
köpa häst frågan till de 2 är ju har jag verkligen tiden just nu?
Göra mina 2 operationer frågan till de är ju, är det värt att betala alla mina besparingar på detta?
Flytta hemifrån, vet ju att ja har råd med hyran varje månad, men alla dessa kostnader därtill? mja.. vettefan
om ja köper lägenhet så blire varken nå operationer eller djur på ett BRA tag...

samt att nästa år vill ja börja plugga, på annan ort, så man kanske ska vänta att köpa djur, lägenhet tills man flyttat?...
ah som sagt.. ja vettefan ja

Kommentarer
Postat av: Abdirahmanaurora

Nice site, welcome to my

2010-12-13 @ 13:36:57
URL: http://abdirahmanaurora.blogstie.com
Postat av: Abdirahmanaurora

Nice site, welcome to my

2010-12-13 @ 13:37:50
URL: http://abdirahmanaurora.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0