HEJHEJ:)

började jobba halv åtta imorse, sviiiiiiinkallt vare ute och blåste som satan!!!
gick 2 promenader med rocko och lotti sen med elvis och diva, gick super bra:)
sen var det frukost, efter det hade jag tre promenader. Gick med rum 5, rum 7 och sigge och nike...
Fifaan va det blåste trodde seriöst ja skulle blåsa bort, och ni kan ju gissa om hundarna hade roligt med alla miljoner löv som flög? Jodu... var en annan som var ute och flög oxå kan ja lova -,-

Sen va det utfodring ,sen var det någon tjej som var där och fota... värsta papparazzi, tror hon knäppte sju hundra kort på mig när ja utfodrade bara x) haha.
efter det var det lunch och sen hade jag en promenad med rum fem sen badade jag zigge :)
gick superbra, han bara sitter så snällt så :)lill plutten.

Eh sen satte ja upp lite nya hyllor, och flyttade om hundfodret vi har fått så många mer olika foder så vi fick göra plats för de. Sen byggde ja någon sorts ställning vi fått av royal canin ;p haha asbra gick de!
Runt tre började ja städa och var klar vid halv fyra :) då packade ja in masssaaa kartonger i bilen som ja sedan slängde.

For hem en snabbis och sen for jag och tränade i 2 timmar :) underbaaart
ligger i sängen nu och ser paradise, blir en film senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0