MIN OPERATION


Fick en kommentar varför jag ska operera mig, så här kommer storyn!

Jag bröt foten för 4½ år sen, då bröt jag den på 2 ställen och 3 ledband gick av.
Då vart det operation och en platta och spikar sattes in för att foten skulle läka
Ja ja fick ju självklart gips (hela sommaren var förstörd..) som jag hade i 2 månader.
Efter 2 månader så var foten bra och då tog dom ut spikarna och lämna kvar plattan för den ska inte göra ont elle så.

Dom sa att jag kunde ha ont i foten upp till ett halvår efter, men ah nu har det gått 4½ år sen och jag har fortfarande ont, ibland så illa att ja inte kan gå.. ibland kan foten domna bort, få typ "ilningar" upp över vaden + att jag inte går riktigt med foten pga att ja har ont och belastar då på fel sätt.

SÅ det är därför ja ska opereras och ta ut plattan och hoppas till gudarna att det är där felet sitter :)
Så det är ingen stor eller farlig operation, utan de är en dag operation som tar kanske max en halvtimme.. Får åka hem samma dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0