1A SEPTEMBER

jaa.. nu äre ju officeilt höst oxå, blää på det, tkr det kan vara sommar året runt!
Började halv åtta imorse, gick med diesel, spider och buster på morgonkvisten.
Sen vare frukost efter det gick jag med rum 4 & 6, gick kanoonbra :) dom är så duttiga så!
Efter det så städade ja lite, utfodrade, klippte klor osådära.
På lunchen hade vi möte, det har blivit så jäääkla hög ljudnivå på sistonde, efter semester osv
och vi brukar bara skrika åt dom "MEN GEEEEE ER" och tyyyyst osv..
Men vi försöker ju jobba med så mjuka och lugna metoder som möjligt (vi gjorde även det innan semestern) men har legat på latsidan lite.. så från och med, ska vi gå in till varje hund som skäller, och säga mjukt
och sansat att dom ska lugna ner sig.
Samma på promenaderna... För t.ex om man haft en dålig promenad och hundarna har varit stökiga
och skit jobbiga.. så är man så jävla arg och när man går med nästa hundgrupp
så smittar det ju av sig och ja.. :) menmen

På eftermiddagen gick jag med disel och company sen med nike och siggy
och siggy har blivit sååååå jäkla duktig att gå, förut var det verkligen pest och pina
han drog nått så förbannat Men idag gick han som en klocka! Inget drag alls:) duktiga sigge!

Efter det så pysslade jag och nina lite i butiken, ut med sommar grejerna och in med höst grejerna
som reflexer osådära, sen städade jag och sen slutade jag.

for och tränade i över en timme och nu är jag hemma;) håller på att kolla klart på skitfilmen
ja började på igår.. och ja lovar fan har inte sett en sämre film -,- men ja måste ju se klart
den när jag väl börjat..

men nu ska ja lägga in lite videos och bilder från jobbet :D så det kommer upp snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0