hejhåå

hejhej sjuk chey!
Idag har det varit städdag på jobbet, grovmoppat och tvättat jäklar anamma!
Fick som sagt vara inne hela dagen så det var skönt.
Fick även sluta en timme tidigare.

For hem och då ringde anton "naaaatttsss ja kommer till dig nuja"
så kom lillhjärtat med en julklapp :') aaw Gulleplutt.
For sen till stallet och packade typ 30 höpåsar, myste med Aegir i hagen och smörjde in sadeln och tränset.
Fick även en skitfin blomma av Susanne, fina människor ja har runt om mig! :')
Hemma nu och ska ta en alvedon, (eller två..)
Min rygg gör så jäävla ont, helt annan smärta från va ja brukar ha.. Varje andetag jag tar så stramar hela ryggen på mig :( Usch och fy..
Sen ska jag på birsta med erik och handla sista julklapparna, sen ska jag åka till bror en sväng.
Döda mä.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0