helt jävla förstörd...

Ja igår vart det jobb då... Var myyycket folk hugaligen. Rullade dock på bra.
Halv 10 stängde vi, då tog vi som jobbade på city taxi till nöjeshallen och festade,
fri bar ;) eheh. Spelade laserspel och bil spel osv, svinroligt!!
Satt och surrade en massa och ja det var roligt.
Vid halv tre hade ja fått nog iaf och for hem.

Hade ställt klockan på 10 imosre, klev ja upp då? nepp... snoozade 2 timmar, BRA nathalie.. Hade ju tänkt ut och springa osv.. Men nej..
Död/bakis/ont i magen/ont i huvudet så klev ja upp och fixade mig och for på jobbet..
har varit PEST att jobba idag, alla var helt jäkla döda.. Haha fyfan.
På kvällen har det varit lugnt, har skrattat så ja har haft ont i magen, jag älskar mina arbetskamrater :) hahah så himla underbara och roliga!!
Är hemma nu iaf och ska sova för jag är så jävla trött så det finns inte.
Peppa inför veckans jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0