julafton

Halsen min var död imorse, trodde seriöst ja hade åkt på halsfluss, gjorde ont att dricka..MEN gick över som tur va.
For ut till stugan först med pappsen runt halv 11, packade på mig litt till lgh :)
Sen ut till älskade syster och mange, satt bara där i två timmar och surrade.
Fick bodylotion från body shop (mandarin lukt, mmhm) och två skitfina vinglas.
Sen kikade ja på köksbordet ja ska få av dom oså :)

Sen for jag och pappa till farmor.. haha å gud ja orkar inte, min farmor.. värsta personen i världen, ja skojjar inte heller, och pappa gör det inte bättre för han retas med henne så jävulskt, huvudvärk deluxe, dock kan ja ju inte hålla mig när han driver med mig så håller på att skratta ihjäl mig.. (pappa är som en tre åring....)
Fick en skitfin tavla där det står "lycka" på, pengar och lite body lotion o sånt.

Efter de for ja till catts och bytte julklappar sen till min bror där det var 11 pers (SHAJZER)
och allstå så många julklappar som det var där, har jag aldrig någonsin sett....HELT SJUKT!
Fick bh:ar, boom pläd, flytta hemifrån saker, body lotion från body shop (vanilj) skål, ring, presentkort på sköna under, och en extern hårddisk.. Fick allt ja önskade mig utom ett par nya träningsdojjer, så bli till att köpa det på mellandags rean, ska även försöka inhandla en soffa då hade ja tänkt :-)
Äntligen hemma nu och ska dö i sängen och kolla på sällskapsresan
Svårt att få med HUR mk det egentligen var, meen försökte iaf...

Nicole fick så sjuuukt mkt med julklappar, haha säkert 40st!! hela berget var hennes
osså mina rå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0