nyårs löfte?

Har tänkt på detdär med nyårs löften.. är inget ja brukar hålla så brukar därför aldrig ha några heller.
Men nästa år ska jag iaf försöka röka mindre..
Grejen är den att jag är inte beroende, utan jag röker när jag känner för det..
Ibland kan det vara en cigg i veckan ibland kan det gå 3 veckor utan att ja röker ibland kan ja röka 7st om dagen..
Är helt olika.
Jag har rökt sen ja var.. 14? Kanske.. Mestadels fest rökt.
Sen hade ja en period då jag var riktigt deprimerad då ja bara satt och puffa hela dagarna typ.
Men det är ju en social grej oxå, precis som kaffe är.. De är ju sjuuukt socialt och röka..
Jaaamen iaf.

Så ska dra ner på det, är ju så jävla onödigt och röka äns när man inte äns känner nå behov? En dag lär ja ju sitta där och vara beroende och röka ett paket om dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0