snurrig i huvve

Erik kom och hämtade mig och for på stan och kikade på lägenheten, är en hyresrätt.. mitt i stan, vääldigt liten..
Men kanonläge.. Men var många som kollade på den så dom skulle dra lott, och med min tur så blir den nog inte min.
Men tur ja har erik, han håller själv på med lägenheter så han har sån koll.
Så han sa att det är bättre att köpa.. jag tjänar på det mycket mer, blir billigare att köpa lägenhet då med att betala hyra + lån än att betala hyran till en hyres.
Så ja ja är helt snurrig.. Ska kika upp med banken va ja kan få för lån osv så får vi se :)

Sen va det jobbet då, ut med voffingarna i vädret, det var ju kul... elle? haha nej.. Varken ja eller voffarna ville vara ute...
Sen har det bara varit städning och utlämning av hundar :)
Hemma nu och ska ta och hoppa in i duschen sen ska jag lägga mig i sängen..
Mår inge bra, vet inte va det är, har samma känsla i kroppen som i våras då jag var utbränd..
Hoppas ja inte får det igen för det tar på krafterna kan ja lova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0