tisdag

Tjohotjoho :)
Idag på jobbet hade ja ingeeen promenad, ovanligt de kändes...
Men inventerade i flera timmar iaf, förstå hur mkt saker vi har? och ALLT måste skrivas ner..
Har iaf hunnit klart hälften...Sen återstog bara att lämna ut hundar.
Efter jobbet vart det träning med c, haha så jävla roligt.. Han skulle ha mig och göra massa armövningar,
typ dra upp mig ovanför en stång osv, haha stor chans? Kom ju inte äns upp en centimeter..
Tur han lyfte mig annars hade ja åkt i golvet, haha.
Vart iaf lite marklyft och sen körde ja kondition i en timme :-)

Precis kommit ur duschen, tvättat håret, smörjt in mig med bus och hela kittet, så nu är man som ny igen.
Ikväll blir man utan sällskap igen :( buhu, mysigt och sova med linnea!
men nu ska jag ta och mysa ner mig med filmen ja ser :) natti
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0