torsdag

Helluuu :-)
Jobbet har gått kanoners idag. Hade två svängar på förmiddagen med rum 1 & 5, gick kanoners.
Sen städade ja och utfodrade tillsammans med elina och hann göra några kloklippningar också. Sen va det lunch :-)
Efter lunch gick jag en prom sen hade jag "möte" haha eller vad man ska säga med cheferna.. Allstå
jag har världens bästa chefer i hela världen, dom är verkligen världsbäst!!!!
Kan verkligen berätta allt för dom och är det något ja vill ändra på/inte göra så fixar dom det!:)
Dom ville bara höra hur ja mådde, hur ja tyckte allt funkade, var det något ja ville göra mindre/mer utav osv osv...
och vi kom fram till att ja ska vara lite mer på salongen och lära mig mer om klippningar osv :)

Hehe så bara för det så fick jag eftermiddages klipphund, var inge större klippning men effa lite, raka inneröronen, klippa tasspäls + klor + öronrengöring sen badning :-) Gick så bra så, kanonsnäll hund så.

Sen vart det gymmet, benpass och sen kondtion :) sen stallet, och katla var superduktig idag med. Lugn och ren skritt utan nå taktande, och tölten var underbar, satt och låg med hela ansiktet :')
Nu ska jag hoppa in i duschen och imorgon äre fredag, älskade fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0