vill ha

For ner och tränade förut, vart överkropp och kondtion :)
Sen kom erik och hämtade mig och for på lägenhetsvisning, åååh vill haaa så mycket!!
Ska hoppningsvis ner på banken imorgon och kika på lån, ska ringa på engång dom öppnar.
Sen for vi till hans lägenhet i granlo som han håller på att fixa, fick även träffa hans mamma, haha söt :):)

Sen har jag varit i stallet och ridit Aegir plutten, han har stått i ca 2 veckor så ja pussade på han sååå mkt min bäbis<3
Vart mycket trav och jobb och flera busgalopper, eftersom katla inte är i form för att galoppa än så passade ja på nu, så mysigt :)
Packade en massa höpåsar och sen for jag till jobbet och lämnade jobbtelefon som ja råkade få med mig hem i fredags. Haha osså gick larmet för ja glömde stänga av den, bra nathalie.. Tjöt nå jävulskt.
Menmen nu ska jag duscha och städa litt tänkte ja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0