satans flugor

Vid 2 fick ja ett samtal av johan, skjuss som vanligt. Skjussade johanx2 och nån annan på bolaget.
Alltså efter dom hade köpt så skulle ena johan kissa och andra skulle köpa pizza.
Båda satt och tokbombade mig och tjatade johan öppnade dörren flera gånger i farten och var på väg ut för han var kissnödig, men kunde inte stanna för ja var mitt i smeten av alla bilar i Birsta.
jag skrattar så ja håller på att kissa ner mig, var ett under att ja vi inte krocka.. Ah det var roligt :'D hehe
Efter de for ja på gymmet körde ett benpass och 1 timmes kondition.
Efter de vart de stallet, åååh va Aegir var fin idag, riktig dröm att rida :')
Tölten var kanoners, traven tog han varenda gång och sökte sig neråt,
galoppfattningarna var kanon och galoppen var samlad och fin.
Han var lyhörd och uppmärksam, huuur fin som helst!! Wehoo
Sen fick ja hjälpa Susanne att ta in Kvika och Frenja från hagen, allstå ja säger de igen HON ÄR SÅ SÖÖÖT ja döööör.
Filmade när vi gick så ska lägga in det snart ;D
Nu är jag hemma och ska hoppa in i duschään.
Måste även påpeka att det verkar som ja har en stalker :') Som verkar veta precis vad jag gör, all the time.
Kan du int säga ditt namn så jag vet vem jag ska ösa all min kärlek på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0