älskade guldklimp

precis kommit hem från stallet, vart en mysig barbacka tur på väärldens bästa hääst!
Vart mestadels skritt på långa tyglar men på hemägen körde vi ett galopp race och lite tölt, gick superduper!:)
Red i bh och kort byxor, fruuktansvärt varmt och härligt!!:) Älska detta väder!! om det bara kunde vara såhär året om!!
Efter vi ridit klart fick aegir massa morötter och hårdbröd, mummms sa han!
Sen stog jag och myste med han i hagen, åh han är så söt så man smälter, brukar jämt stå och hålla om huvudet på han och då står han jämt med stängda ögon och verkligen myser, rör sig inte en milimeter, gosisen<3
Gjorde ordning lite hö påsar med sen for jag hemåt :-)
Nu ska jag duscha, klä på mig och fixa mig litt sen til anton en svän och sen till anyyy :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0