barnvakt!

sådär nu har man kunnat öppna bloggen igen ;-)
Vaknade vid 12tiden? att Daniel kom inklampade här.. "fan va lat du är"
jaha men ja tack då, men ta ta vara på varenda minut ja får sova så...!
Klev iaf upp, skjussade mamma på jobbet och begav mig på gymmet. Körde ett lättare ben pass idag
sen 30min på crosstrainer, 10min på cykeln sen 10mins joggning.
Efter det åkte ja och hämtade daniel och skjussade han till nacksta, och ja for till stallet.
Red uppför berget idag, eller ah nerför blire väl, tog liksom vägen fast tvärtom.
Såå på ditvägen så vart de massa trav, och är sååå nöjd, går så satans bra med traven nu!
Han tar den oftast jämt och han söker sig neråt, visst så stannar han inte där heeela vägen
men iaf, är alltid en början!:-) vart en galopp upp för en backe med, men allstå han är sååå seg
när det kommer till galoppen... Ja förstår inte? det är inge fart på gubben alls då.
Påväg ner för berget satt ja och höll i mig för kung och fosterland, tror inte Aegir har fattat de där med
att ta det LUGNT nerför när det är stenar och träd och ojämn mark, sen är min värsta mardröm att hästen
ska snubbla sen ska ja ramla av hästen framåt liksom och sen ska ja få hästen på mig..
Ja vet inte vart det har kommit ifrån men det har klistrat fast sig i mitt huvud, skiitäcklig känsla...
Sista biten hem vart de tölt, myspys!=)
Sen svampade ja av han och hedde ut han i hagen, for hem och duschade och sen vidare till ante.
satt barnvakt åt Leia 18-22. Åh hujeda mig! Vad har vi gjort? Tja kollat på tv, klippt mysis klor, borsta tänderna på mysis, eh matat leia (hon äter som en häst!!!) druckit oboy.
SEN MINA vÄNNER, sen har ja bytt blöja..
fy bubblan :(
Först va de bara kiss, det var ok.. det kunde ja byta fast det tog emot.
Sen sa leia att hon hade bajsa, NOOO sa sa..
"måste vi ta det nu eller kan vi vänta tills mamma kommer"
NUUU sa hon.
Satan i gatan tänkte ja.
Av med blöjan, och jag dog, seriöst ja dog riktigt mkt, ja höll andan, höll på att börja grina
skrek att det var äckligt (medans leia instämde mycket och sa usch usch)
Sen in med henne i duschen och spolade bort bajset, ja vägrade ta i det kan ja lova!!!!
Sen hade ja panik så satt på en ny blöja och den hamnade typ.. skevt haha men den satt ju iaf.
Tur va så kom ante och therese hem lite senare och kunde sätta till den ordenltigt!:D
Nääääe sånt där gillar vi int, hööva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0