dödligt stressig dag!!!

Vaknade upp halv 10 av mig själv(och tur var väl det!!!!) hade fått ett sms av Amelie och frågade om ja kunde jobba.
Tänkte tacka nej för ja hade sjukt mkt att göra redan meen jag behöver pengarna så tackade jag.
Sen hade ja tagit på mig att vara hundvakt, så for dit och gick ut med den hunden, ner på gymmet och hann gymma i ca 45min(ångest..)
Sen iväg till stallet och red kanske 30min? max..
Gick skit, inge roligt och rida när man är stressad, då blir aegir stressad, tölten gick åt helvete, han kunde knappt skritta idag, så hela alltet vart bajs :)
For sedan in mot stan, gick ut med hunden igen, sen hem duscha, bytte om, satte på ett ansikte och plattade håret på 10 fucking MINUTER!!!
Skjussade mamma på jobbet sen på arbetsintervju, gick hur bra som helst, helnöjd!!:)
Var en ung kille typ 23 år som hade det, hur lätt och prata med som helst, tyckte jag svarade galant på hans frågor och jag var mig själv liksom, öppen, pratig, skrattlgad oså så nu håller vitummarna!!!! Han ska ringa nästa vecka(han skulle ha 2 till intervjuer...)
Såå...
Ja men sen hem igen, bytte om till kortbyxor, drack lite dricka sen iväg och gå ut med hunden igen och hämtade ett par shorts.
Sen for ja till johan och lämnade dom, passade på att andas lite då mä.
Sen vidare till jobbet och där vare fullt ös som vanligt, från 15.30-18.00 jobbade ja exakt hela tiden, städning, utlämning av hundar, massa som köpte i butiken, gjorde 2 kollage i 2 stora tavlor på gamla dagishundar, gjorde ren vattenskålarna, och hängde upp tvätt.
Hahah osså en dam som har hund där hon är så skön det första hon sa när hon kom in genom dörren..
"MENGUD va stora bröstdu har!! Har du operera dom??? Allstå... inte för att ja brukar titta på dina bröst eller så gumman men ah".
Älskar att hon jämt kallar mig för lilla gumman eller hjärtat...:'D haha ah hon är rolig.
Men sen for ja hem till ante en sväng, samtalade med Leia, eller ja samtal och samtal.. hon sa väll typ mamaa,papaaa, aj och typ tittAA
Men nu är jag hemma iaf, helt jäkla slut är ja, blir tare lugnt ikväll iaf :))
tänkte lägga upp en video lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0