för jag ska taa studenten

ne nu ska jag lägga mig och kika på tv.
Jag kommer att dissa champagne frukosten imorgon, orkar inte kliva upp halv 7.. (definetivt inte när ja brukar somna vid tre tiden...)
Sen kommer linnea och tessa hit och fixa sig + catts hit och fixar mitt hår.
11.30 ska vi mötas på stadshuset
13.00 går vi ut wohooo + åka flak och grejjer.
Sen åker ja ut till min stuga med familjen och sen kommer kompisar :) få se vart vi hamnar.
höres på fredag, när jag vaknat till liv ;D
som sagt, mysan är en bäbis!:)

Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS TILL STUDENTEN!!!



Sv; Jag har henne i östanå :) Fast bara tillfälligt, tills jag hittar något annat stall :) Ohh ja, värsta stalkern :D

2011-06-09 @ 08:56:23
URL: http://gloriouspebbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0