funkar inte så längre...

Vad är det med folk att ringa när man väl får sova?!
Som inatt, hade preciiiis somnat, näe då ringer en person, ja trycker bort.. den ringer igen, ja trycker bort.. sen kommer sms.
samma i morse, ringde 4gånger och 2 sms.. JAG BLIR TOKIG :( haha låt mig vaaaaa
och nej ja tänker inte ställa upp längre, ja är för snäll, ska sluta vara det.. ja tänker inte ställa upp och vara andra
till lags hela tiden. Ja får endåså aldrig något tillbaka...
Menmen åter till dagens sysslor :-)
Vart en pw upp till mammas jobb och hämtade bilen, sen ner på gymmet och idag vare rygg/mage på schema.
Sen 40mins intervaller på bandet.
Efter de for ja och hämtade mamma och skjussade hem henne och sen till ryggis där ja pw/joggade runt där.
Sen for ja ner till stan, såg en massa fina kläder igår på barnavdelningen på H&M som ja prövade, dock var dom inte
lika fina på som när man såg dom.. :(
Dock tycker ja det är super att man kan handlade på barnavdelningen fortfartande, ekonomiskt om inte annat ;-)
Nu är jag hemma iaf och tänkte hoppa in i duschen ska bege mig ut på ännu en pw lite senare :-)
Vart ingen ridning av lordis idag, fick aldrig tag i dom så..
Sen frågade Fredde och gänget om ja ville följa med och campa på midsommar, skulle vara SÅ roligt (det äre jämt med de gänget..) men ja är pank.. jättepank, blir inte bättre heller av att ja har 5000utlånade som ja inte fått igen, och kommer nog aldrig få det heller för den delen..
Amelie smsade dock förut och jag kanske ska jobba imorgon 11-16 hoppas på de! Ja behöver verkligen pengar...
Sen ha ja varit och köpt Ricinolja idag, det är egentligen laxeringsmedel MEN man kan använda det i håret och håret ska både bli längre och tjockare, såå upp till bevis :D
Tänkte ta kort osv så man kan se om det blir någon ändring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0