häärligt väder!!!:)

Sådär ja nu är man hemma!
For till stallet vid ett, tog typ en halvtimme och få in lord... suck.
mockade åt både lord och mallis, spånade åt lord, gjorde iordning mallis blöta hö till e.m och kvällen
och slängde in hö till e.m maten till lordis.
Sen red vi ut en timme, det gick såååååå sakta... Farbror lord. Fast han kunde minsann bli
rädd för saker endå! Sen tyckte lordis att det var nog och ville ta en genväg hem så då vart de
backning en bra bit, men sen så :-)
Skrittade mest men travade lite och galopperade med, var dock så himla varmt för lord.
Han var helt genomsvettig!!
Men gud va annorlunda det är med lords lååååånga trav/galopp steg jämtfört med Aegirs.
Men sen for ja och hämta mamma på jobbet och sen hämtade ja ut mitt paket från nelly
(bilder kommer sen) asnöjd, men lite osäker på väskan.. får se hur ja gör med den.
Sen drog ja till ryggis och körde skiten ur mig, först pw ett varv sen jogging ett varv
sen körde ja backträning/intervaller 10gånger upp för en skitbrant backe, gjorde lite upphop och sen jogging
sista 10min, död var jag.
Efter de så for ja på gymmet, dödade benen/vader/axlar idag. Sen vart de 20min på crosstrainern i högt tempo.
Om ja vart svettig? mmhmmm en aning dårå!
SEN har jag en dålig nyhet och en dålig..
börjar med den dåliga.
Susanne ska he ut Aegir på annons (skär i hjärtat!!!) Men hon har hett ut han på annons förut
men ingen har nappat så JAG hoppas att ingen nappar nu heller... :(
Den bra nyheten är att ja har fått jobb! jajamensan
ska jobba ons-sönd på gatufesten :-) som säljare, wehoo.. På det får ja ett gratis 3-dagars mä
inte helt feel, ja som inte äns tänkte gå överhuvudtaget. VERYYY HAPPYYYY eheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0