i had a bad day

Fick tid på vårdcentralen om 2 veckor... tydligen så ska jag göra om mina "hjärnprover"
jaha, lät ju jäkligt bra...låter som ja är psykiskt sjuk eller något.
Sa iaf att jag måste få ett starkar sömnmedel.. men de berodde på mina hjärnprover? ahapp.

For och tränade sedan i ca 1½ timme sen iväg till stallet, skulle ju ha trav träning idag, så skrittade på långa tyglar till återvädsplatsen, tar väl ca 25min. Eller 5min innan vi var framme plockade ja upp honom och böjde och ställde lite.
Travträningen gick som igår.. allstå åt helvete -.- Aegir sket fullständigt i mig, han tog bettet och sprang hela tiden = att jag vart bara hårdare och hårdare i handen, efter att ha bråkat där i 30min så gav ja upp.
Skulle tölta på hemvägen men då vart det bara att dra ner huvudet och rejsa, GAH
Så jag hoppade av och gick sista 40min hem.. var fruuuuktansvärt less det brann i huvudet på mig..
Sen var jag törstig och kissnödig -.-
Aja... bättre lycka nästa gång.. typ.

For sen till mysilipys och klippte klor och borsta tänderna :)
Är hemma nu och kollar på skilda världar, ska väll ta en la dusch sen och ja det vanliga, springtur osv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0