kvällen

Sådär nu har ja varit hos snabbvisit hos en person :-) Varade inte så värst länge menmen.
For och köpte cigg och sen for jag hem.
Ligger i sängen nu och börjat sett en film :-)
Imoooorgon äre midsommar oxå, för min del blire åka och rida en barbackatur på Aegir.
Sen blire nog powerwalk/joggingtur (gymmet är stängt imorgon :((((
Sen ska jag ut till stugan, får se om man stannar kvar där eller in till stan, blir inget förtärande av alkohol iaf.
Ja föresten, på måndag(hon är ledig helgen och börjar inte förns på måndag och hon sitter bara på datorn på jobbet) kommer jag lösenords skydda min blogg! Pga min mamma läser den
och hon har inte ett skit med att göra vad ja skriver här, så är endast hon ja inte vill ska läsa
SÅ om ni vill ha lösenord så får ni hojta till!:)

Kommentarer
Postat av: nikoline

jag vill!

2011-06-26 @ 13:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0