låång dag

Dagen började på gymmet, vart rygg, axlar och mage idag :)
40 min på löpbandett sen till norra och drog min löprunda där sen till grafströms :)
inte träffats sen mars någongång så vi hade mkt att prata om :) mockade oså sen red vi ut i ca en timme, bara skritt.
Jag red lordis, han var dödligt seg allstå.. gick knappt framåt, gammgubbeeen!
sen red vi förbi huset kicki och hennes kille har byggt osv.. :-)
for till birsta sen en sväng och leta kläder eftersom de är feetaste rean, hittade ja nå? icke..
är fortfarande ute efter bh:ar men d-kupa är för litet för mig och det finns tammefasiken inte en enda e-kupa i hela birsta huset, de är sjukt.. riktigt sjukt!!
nu blire dusch iaf och litt tv :-) såg klart den där blow föresten, riiktigtdålig film.. allstå riktigt riktigt säämst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0