lördaaag

Åkte upp till ryggis och sprang ett varv där, fruuktansvärt varmt! Sen ner på gymmet och körde ben och sen 40mins intervaller på bandet:)
Sen vidare till stallet, Perla hade fått gå in till Aegirs hage igen för hon ska betäckas och det hade inte gett nå resultat sist så han var sååå hingstig, han är jättejobbig i stallet när han är sådär...
Ridturen gick dock galant! Jag vet inte va det är men när han är sådär hingstig går allt så jäkla bra.
Tölten var hur ren som helst, fin ökad tölt och lätt i munnen.
Traven tog han varje gång han sökte sig neråt och gick i fin samlad trav (brukar han aldrig annars)
Så det gick kanonbra, på slutet gjorde vi lite skänkelvikningar osådära, var ute i 45min ca.
Nu är jag hemma och ska ta och hoppa in i duschen sen ska jag vidare till Anna :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0