lördagen

Låg och chiiilllade igår i sängen när anton ringde "ur är där om 2 miiiiin naaatts"
satan i gatan, upp och satt på ansiktet och fixade håret sen ut till anton, sen var även alex me :)
Vi såg på film hos alex "Priest" INTE alls min film överhuvudtaget, sci fiction äre, näe ja tyckte den var VÄRDELÖS men de är säkert bara för scine fiction är med.. Näe blää för sånna filmer, hur kan man äns tycka sånna är bra?!
Sen satt vi ute och rökte med Alex morsa (och hennes kille?) Alltså vilken totalt grym morsa!!! =D
Åh en sån som henne skulle man vilja ha som mamma, det var verkligen som hon var en kompis i våran ålder.
Efter de for vi och spelade basket, skröt över att ja hade fått 7 som högst på "21"
men tro på fan att ja vinner 2/3 på 21 idag :D:D Hahah vet ni hur bra de gick eller? Undra va ja kan ha druckit igår då som gav sån tur?
Anton vart dock lite surpuppa... (dålig förlorare)
Hm sen var vi nere i stan och gled, skjussade hem felix och marra.
Sen skjussade vi jåjja, jon, johan och joel (fan va många J:n...haha)
MEN DÅLIGT fulla dom var då, shajzer banajzer, fick mig en hel del skratt där :-)
Hemma som sagt halv 5..
Mamma väckte mig 11, DÖD var ja :( inte kul alls... precis skjussa henne och ska väll försöka piggna på mig och sen blire träna och stallet och hela den fatteruttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0