men ojskipojski

Drog ner på gymmet och köttade mage.. eftersom ja inte tränade i måndags pga sjukdom och sen ville ja inte köra ett långt pass igår så fick köra passet ja egentlligen skulle köra idag, igår.. Så denna vecka vart allt bajs med träningen.
Tränade mage iaf och sen körde jag intervaller på bandet.
For upp till ryggis och sprang ett varv där, när jag sprungit klart ringer dom från ett jobb, jag ba wooooO0t?!
Haha nejdå, men ska på arbetsintervju på fre kl 14 :-) jag HOPPAS det går bra.
Är ett jobb ja verkligen vill ha + att de är nära där jag bor.
Sen har ja fått mina timmar ja ska jobba i sommar på hunddagiset, är inte mkt timmar per dag..
Undra va ja ska leva på i sommar allstå...ne ja hoppas veeerkligen på jobbet jag ska på.. :(
Skjussade iaf hem mamma sen, hämtade daniel och skjussade han till nacksta, hem igen och skjussade mamma till affärn så hon fick köpa kattsand sen till stallet och packade ca 30st höpåsar sen red jag ut på plutten.
Red i 1½ timme, körde hårt med han idag, träna massa på trav, vilket gick skiiitabra hela vägen.
Sen var ja i återvädsgränden och jobbade på volten, SÅKLART ska det komma en travhäst (precis som alla andra gånger jag är där.) och då tappade han ju koncentrationen direkt.
Så träna trav där sket jag i, jobbade han i skritten, lite bakdelsvändningar, skänkelvikniingar osv,
gick skit bra mestadels.
På hemvägen försökte vi med traven igen, men näe icke då vare bara tölt...
Så sket i traven då och skulle tölta men då stack han bara iväg och vart nå trav/tölt/pass aktigt så då sket ja i tölten med, fortsatte jobbade han i skritten.
Gjorde halter och han fick inte gå förns han stog helt still, vilket är väääldigt svårt han står jämt och trampar, backar, går ner i diket osv.. Sällan han är stressad på hemvägen!! -,-
Aja gick mestadels bra iaf :-)
Ska ta och hoppa in i duschen nu iaf sen blire lugna puckar bara, :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0