mysilipyys

Dödligt trött när klockan ringde 11.40 imorse, huva huva!
Drog mig upp iaf och skjussade mamma på jobbet, sen hämtade jag ante och liam
och skjussade dom på banken, dock var det dööölång kö så vi fick vänta ett bra tag.
Hann även köpa min bh på sköna under och åka på försäkrningskassan och lämna ett brev :-)
Efter att ha skjussa hem dom så for ja på gymmet, mage och rygg idag på schema, sen joggade jag
50min på bandet 10 min på crosstrainern och kan lova att idag vare nära ja svimma iaf..
Det var så SATANS varmt och kvavt i lokalen + att dom inte satt ut fläktarna?
Det var dödligt varmt där inne, yr och jävlig vart ja, meeeen ja puschade mig igenom passet :-)
Sen for ja ut till Aegir, eftersom det var varmt idag så tyckte ja så synd om honom så det fick bli ett
barbacka pass idag.
Red mest på långa tyglar och utforskade lite nya stigar, på hemvägen galopperade vi 2 gånger och litt tölt :-)
Superhärligt och Aegir var såå duktig som vanligt, sen hade vi ju 3000000 om inte mer flugor efter oss hela ridturen,
menmen.
Var nog ute i 1½ timme iaf :-) HÄRLIIGT!
Nu är jag hemma och har precis stoppa i ricinolja i håret så ska snart inta duschen.
Efter det ska ja vara barnvakt igen.. (suck)
Efter det så ska jag ta med mysilpyys ut på en springtur hade ja tänkt :-)
Hjärtat börjar se riktigt fin och och fått en massa rump muskler!;)
pussss på världens bästa  hääst<3<3
dissade skorna idag, eheh!
nämde jag att det var varmt och träna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0