när jag endå är igång

Såå kan jag ju fortsätta att klaga över mina skador.. :)
Har haft ont i knäet en bra tid (säkert 6år) Men har inte haft nå jätteont så har inte bekymrat mig så mkt..
Nu på sistonde så har jag haft sviiiinont, allra helst idag.. Känns allra mest när jag rider och har fötterna i stigbyglarna (då blir knäet böjt)
Tja ja vet inte vare är, lär ju vara en förslitnings skada eller inflammation skulle ja tro.

Sen nu den senaste veckorna när jag börja sprungit så mkt så har jag börjat fått ont i fot senan oxå, på framsidan foten liksom, men tro de kan ha lite och göra med att det är på foten jag bröt, jag tror ja belastar den lite annorlunda...

Jaa.. så nu har jag fått klaga lite över mina skador :-)
Sen får vi ju inte glömma ryggen... Har varit bra i den några veckor men nu har det kommit tillbaka som ett brev på posten, jajamen älska ryggont :-)

Så nu ska vi se jag har ont i foten, knäet, ryggen, tandköttet, handleden, jajamensan ;D

och bara för det så.. ska ja ut och springa nu, tjilivippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0