regn regn och svensk sommar?

For ner på gymmet vid 2 tiden? Idag vare ben på schema, dödade, inte nådigt slut ja var efter iaf!
Sen var det crosstrainern 30min, dööödligt jobbigt! Jon och Johan joinade mig där på slutet och chillade med mig.
Sen skjussade ja hem dom och jag for till stallet.
Åh guud va Aegir var duktig idag :'D åh mitt leende var från ena örat till det andra.
Han var jättelyhörd, koncentrerad, lätt i munnen, behövde inte ta i tyglarna alls utan han lyssnade endast på mina ljud.
Tölten var guudomligt fin, traven tog han varje gång jag bad han och samma med galoppen.
Dock orkar han inte mkt alls i galoppen, får börja och träna den mer, har liksom glömt bort den lite...
Så nu blire träning på att gå i låg form i traven och träna galopp:)
För tölten är ja grymt nöjd med nu! Den sitter som en smäck.
Gjorde 3 halter på hemvägen oxå, och han brukar inte kunna stå still, han brukar trippa åt sidan, backa osv men idag stog han blixt stilla tills ja lät han gå :-) SÅÅ DUTTIISNUTTI<3
Sen lämnade jag han inne i boxen för Susanne skulle ta in några ston och se om dom var brunstiga :-)
Svampade av han lite iaf och sen fick han godsaker.
Efter de for ja till ante, borsta tänderna och klippte klor på mysis. Sen drog vi ut och sprang i regnet, gick kanonbra, mysis är såå dukig! :) Hade med godis oxå så det var lite träning.
Sen var ja chaffis åt johan & johan som skulle på bolaget och vid åtta var ja äntligen hemma.
Nu har jag duschat, och prövade ricinoljan idag för första gången, det tar ca 2 veckor innan man kan se resultat meen hoppas på bra resultat! :D Har gjort ansiktsmask, smörjt in mig med bus och precis klätt på mig.
Nu ska jag fara och hämta mammsen på jobbet.
Ricinolja är ett laxeringsmedel egentligen, men det gör susen för håret!
Är bara naturliga ämnen i oljan så det kan inte skada.
Man kan få upp till 5cm längre hår i månaden + tjockare :-)
Kostar 40kr och räcker vääldigt länge då den är väldigt dryg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0