sol&värme<3

Filmen igår var faktiskt bra, duktiga skådespelare och fin handling :-) en 4a får den!
Men till dagen då, vaknade 12, såå skönt och sova ut!!
For till birsta och bytte ut en bandu-bh som var alldeles för stor. Sen for ja till stallet och red i kjol, barfota och i bh, smörjde in mig med sol olja och jäste på ryggen i solen en timme :-) Såå härligt.
Vi utforskade lite nya vägar här och där. Vart lite tölt och galopp, häärligt
Var ute i 1h 20min.
Nu är ja hemma en sväng och ska ta och göra ett ryck och fara på gymmet. Är mage/rygg, intervall 40min + crosstrainern 20min som står på schema idag, såå man har ju det man gör!!:) hehe
men först ska ja ringa till Sköna under, mååste höra om dom har min bh i F-kupa.. huhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0