söndag

Åh inatt fick jag sova mer tmmar iag :'D somnade dock inte efter inlägget jag skrev i natt, men somnade innan tre iaf och vaknade av klockan kl 11, himmelskt sköönt!

pappa skjussade mig till mammas jobb så ja fick ta bilen, for på gymmet och körde ben och intervaller på löpbandet 40min.
Sen for jag ut till stallet och red Aegir i en timme, idag var han suuuuperfin!
Tog traven direkt, gick inte i form dock men bara glad att han tog traven när jag bad han.
Tog 2 galopper med, lite små seg fick driva som satan.
Tölten var sådär, inte riktigt ren, men han var lätt i munnen och lyhörd, så är nöjd!

Sen for jag till mammas jobb och solade 20min, skjussade hem henne och drog till norra berget och körde min runda där.
Är hemma nu och tänkte faktiskt köra en helstädning av min lägenhet, flytta sängen och allt och dammsuga där, dammtorka alla saker osv.. :-)
Säsong 3 på Skilda världar har ju inte kommit ut än... :( åh hur ska jag klara att vara utan det nu då?..
Kanske ska börja med en ny serie? Tre kronor kanske? Hm, ska fundera på det!;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0