stressig jävla dag...

Fyfan idag har man stressa...
Klev upp 11, skjussade linnea på stan, ner på gymmet, hade glömt parkeringspengar..hem igen sen tillbaka.
tränade två timmar, for hem och hämtade mamma, for och letade skor, hittade ett par på sko kanonen, tog förstabästa, wohoo bild langar ja senare!
Sen ner på skolan, hämtade ut datan nu är du heeelt min (L)(L)(L) hihi
eh sen hem fort som satan, duschade och tvättade håret, sen ut i bilen med alla tårtor och alkohol och ner till stugan och lämnade det, + vattnade blommorna, hamnade såklart i fetaste fyra trafiken...
Sen åkte ja till catts och gjorde mina naglar, wohoo tog bara 1½ timme... tog litt kort och surrade på :) linnea kom även dit, när jag var klar vandrade vi hem till mig.
och nu sitter man här i sängen, håller på och laddar ner allt på nytt igen, msn, vlc osv...
hatar dock att skriva med lösnaglara, satans jobbigt!!!
ne nu ska vi fixa klart alla väskor osv så det bara är att fixa sig imorgon, pjuuh!
en  bild sen min brors bröllop:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv; Jaa visst är hon fin :D



Bra att du kommenterade så jag fick veta vad din blogg heter ;) nu ska jag läsa minsann :D

2011-06-08 @ 21:04:10
URL: http://gloriouspebbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0