student 2011

Jamen sådär nu har ja litt tid :D
Gårdagen började med att jag och linnea klev upp ca 9, då kom catts sminkade mig och lockade håret, iih :'D
Sen for vi ner på stan runt halv 12, var i spegelsalen och dom delade ut stipendium, vi fick betyg(i chock över mina betyyyg!!!)
sen tackade jag madde (våran fd rektor) för att hon ställt upp för mig så mkt med distans pluggandt osv, och hon sa att hon var så stolt över mig och att jag nog hade de bästa betyg hon sett från någon som pluggat på distans :'D
13.00 gick vi ut, våran klass fick gå ut näst sist, wohooo trodde vi skulle få gå ut sist ;-) hähä
Sen åkte vi flak och tjoade på!
Sen åkte ja med syster till stugan där var alla bröder med famil, mamma, pappa, syster + hennes kille, farmor och hennes syster. Bjöd alla på bål, smörgåstårta och cheesecake.
Runt 5 tiden kom Linnea dit oxå.
Eh tja satt väl och var social med alla och öppnade presenter, fick sjukt mkt.. trodde int ja skulle få såå mkt :P haha!
Vid sex for alla hem då var jag och linnea kvar, satt ute i solen och drack drinkar och mös :-) Vid nio vart de kallt så då gick vi in och spelade kort och surrade. Vid 10 kom anton, felix och två killar till.. Satt och körde öl spel och ja, det var väldigt trevligt!:)
Halv 12 for vi inåt stan, var en sväng på irish och ja bjöd anton på en öl, sen drog vi till memento och shakade litt ass ;D
riktigt trevlig kväll faktiskt, inte varit på krogen på huuur längesom helst så:-)
Mina fötter var döda typ iaf.
Fick skjuss hem av albin och var väl hemma vid halv 3.
Vaknade vid elva idag, sa hejdå till linnea som far ifrån mig nu till arvidsjauer :(:(:( SÄMzt
vem ska jag nu vara med? kommer sakna henne jääätttemkt iaf!!!
har iaf varit och tränat 1½ timme på gymmet, sprang 30mins intervaller en svängen på norra, inte nådigt i denna  värme kan jag garantera!
Är hemma nu för mamma skulle ha bilen, då blire stallet och rida litt sen ska ja på antons studentmottagning och ikväll skaja vara med anna :-)
som vanligt är jag SÅÅ bra på att ta kort under kvällarna.. ;-) men mina bröder och syster tog massa
så får invänta att dom skickar!:)

Kommentarer
Postat av: linneeeaaa

Kommer sakna dig såååååå :((( <3

2011-06-10 @ 19:39:05
URL: http://linneanjohansson.blogg.se/
Postat av: natts

kommer sakna dig med, massa massa massaaa!!!!:(

2011-06-10 @ 20:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0