tisdag

Sådär nu är man hemma :-) hehe
Skjussade mamma på jobbet vid halv ett, sen for ja till gymmet, var ben idag igen på schemat.
Sen 40min jogging på bandet, 10min på cykeln och 10min på crosstrainern, sen var ja Dööööööd!
For ut till stallet och red Aegir, red återigen förbi statoil, idag gick det myycket bättre, han vart fortfarande spänd och tossig men gick framåt iaf!
Gångarterna idag var kanoon! Tölten var otroligt fin och ren, bra avsatningar oxå (dom brukar bli lite hackiga..)
Tog galoppen från skritten idag, gick oxå kanooon, superfina och galoppen var jäm och samlad!:) Supernöjd!
På hemvägen när vi skulle gå förbi statoil igen dock så började han tramsa igen, skulle INTE gå på den sidan, utan bara andra sidan..
Så vi körde backnings metoden igen, tog väl ca 15min innan vi kom någonstans, men jag vann över gubben och de är huvudsaken!
Sen fick han mat och ja gjorde flätisar i svansen och manen ;b aaw va soooet han vart!
Efter de for ja till stan, hämtade ut mer järnpiller, sömnmedicin och köpte 2 linnen på cubus.
Sen var ja på bh jakt, mina sitter inte alls bra..
Så här ska ni få höra, ja har 70/75 på banden nu i mina bh:ar, alldeeles för stort eftersom j mäter 59cm runt och ska då ha 60 MAX 65 runt om, men affärerna här i Sundsvall har inte det utbudet så de är princip omöjlogt att hitta!!!
Var iaf inne på Sköna under och fick en massa hjälp, hittade väärldens finaste push-up bh i 60F
Satt asfint. Priset var dock 499, la undan den, måste kika igenom min ekonomi om ja har råd..
Den är inte på topp så att säga :(
Flätan, aw grymt imponerad av mig själv (ja kan knappt göra vanliga flätor..)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag tänker tjata! Nya ridbildeeeer! Riktigt nyfiken ju! :D

2011-06-21 @ 23:02:06
URL: http://isbitarna.se
Postat av: natts

JAGVEET, jag vill oxå haa :( haha. Min personliga fotograf verkar har försvunnit från jorden dock. Men Emmy skulle ställa upp och följa med fota när hon var ledig så då blire minsann bilder ;b

2011-06-21 @ 23:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0