tisdag

Måste börja med att filmen igår var skiiiiitdålig, tror jag såg 20min serilöst sen börja ja läsa lite bloggar och drömma mig bort sen tog ja bort den helt, skitfilm!:p
Ja mamma väckte mig halv 10, for till skolan och lämnade datan, ut på bolaget och handlade litt gosaker, birsta och handlade nagel lim sen hem en snabbis sen skjussade ja mamma på jobbet och jag for på gymmet.
Idag vart de ett dödligt benpass + intervaller på löpbandet, en drog ja direkt till norra och drog min runda där :-)
Sen åkte ja till skolan för ja skulle hämta datan, var den klar? ickeeee... Så ska in imorgon igen..
Sen letade jag anders (min mentor) gick han att hitta? näpp.. sällan john bauer allstå, jises.
Så for hem där Linnea väntade (hon är inneboende hos mig från idag tills lördag)
Så vi satt på min balkong och chilla, typ 40grader varmt. Sen skjussade ja henne till stan och jag for till stallet och red.
Red till återvändsplanen idag igen och tränade traven, gick mkt bättre en sist iaf, nu gick han kanonfint i skritten och jobbade på riktigt bra och försökte inte smita ifrån. Traven gick väl sådär, han travade på några steg men sen gick de över i tölt, sen drog det en travhäst förbi i 100km och då tappade han koncentrationen totalt, så red hem då.
Töltade lite, var sådär i början men riktigt fin på slutet.
Sen travade ja lite, och fick till en samlad trav (wohooo) annars så äre snabb trav eller tölt, finns inget där imellan... Såå ja jag är nöjd med gopojken :) Nu får han vila i 2 dagar, det har han förtjänat.
Är hemma nu och sitter på Linneas dator, hon är på lärarmiddag hon och super sig kalas ;-) Får väl dras med en fyllekaja ikväll... Haha
ne men nu ska jag kissa och sen åka till mammas jobb och sola och sen hämta linnea i think,
Ne gud vilket långt inlägg detta vart.
finväder idag föresten!! :D wohoo
för ett år sen var man i alanya och var brun och mådde got... saknar :(

Kommentarer
Postat av: Josefine

Skulle vara kul att se några nya bilder på Aegir och dig, går inte det att ordna? :D

2011-06-08 @ 20:28:59
URL: http://isbitarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0