tisdagskvällen

Bara legat och glott på tv och filmen ikväll :-)
tänkte dra mig utåt för en liten kvälls pw!
Pratade lite med Susanne om varför Aegir är sådär konstig, hon trodde det berodde på dom brunstiga stona på gården att han ville vara kvar och "vakta dom" ja visst det kan ja väll tycka är en bra förklaring.
men varför bara åt ena hållet för? Då tycker man ju att han borde vara sådär vart man än rider.. :p hm
Sen håller han på och betäcker ett sto fortfarande, Katla, har dock inte gått så bra.. Katla har fått gått i Aegirs
hage 4 gånger nu tror ja? men fortfarande inte blivit något där int, kanske Aegir börjar bli lite frustrerad?
Imorgon blire vila för killen, tors blire trav träning på volt, och fredag mys barbacka tur :-)
För imorgon ska jag åka till Grafströms och rida Lordis.
Sen har ja fortfarande inge planer inför midsommar.. Gah, ja lär nog köra eller något.. om någon är behov av det!
Dricka orkar ja inte...
Vad annars? fått en jäkla stalker.. varför får jag bara dom fula killarna efter mig? Not funny!:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0