vaaaaaaaaaaaaaaarmt

allstå ja flyter bort, de är så satans varmt på mitt rum så ja vet inte vart ja ska ta vägen...
På vintern = svinkallt på mitt rum, lagomt i resten av lägenheten
på sommaren = svinvarmt i mitt rum, svalt i resten av lägenheten (y)

Ska väl snart bege mig ut på springtur, funderar starkt på att dra den i trosa och bh skulle vara såååå skönt :'D

Imorgon ska det ridas, tränas, springas, sola, leta skor...

Nästa vecka så blire mkt på schemat! Studenten närmar sig och hår ska toppas och färgas,
korta naglar ska bli långa, alkoholhaltiga drycker ska inhandlas och sen ska man försöka bli
brun oxå så man inte lyser upp hela torget på torsdag :-)
Sen ska ja föra över en massa till externa hårddisken för på tisdag ska datorn in på supporten.


innan skolavslutningen i nian :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0