världens finaste bästa underbaraste

Jag somnade innan två igår och sov till halv ett idag, ÅH :'D kan inte beskriva min lycka,
 så fruuuuuuuuktansvärt skönt!!!

For ner på gymmet nästan direkt, körde rygg och mage idag sen löpbandet 40min.
Sen for jag ut till stallet tog en barbacka tur på Aegir i solen, tror inte ja ridit barbacka sen i januari
var såååå mysigt!!:) och Aegir njöt för fullt (han hatar sadeln, hehe)
Töltade en massa, tölten var undeeerbar idag, hur ren som helst :'D IIH
Sen tog vi två galopper uppför 2 backar, awh allstå dom som inte galopperat barbacka någon gång har missat nånting, det är en riktigt frihets känsla, love it!:)
Supernöjd iaf, Aegir lyssnade utmärkt idag, uppmärksam och lyhörd, behövde inte ta i tyglarna nånting han lyssnade endast på tal. Hoppas på samma lycka imorgon då vi ska träna trav på volt igen..

Hm sen for jag till norra och drog min löparrunda, min rygg gick typ av dock, tror inte det är skonsamt för min rygg att rida barbacka, menmen härda eller vad ska man göra liksom.
For sen till ante och klippte klor och borstade tänderna på mysis, försökte klicker träna lite med henne men hon sprang bara till soffan hon lataste-hunden-i-stan-?
Sen har hon fått tillbaka sina exem i öronen :( huva lill snuttan, säkert för att värmen har kommit..


Nejmen nu ska jag ta och föra över allt på datan till externa sen blire duschen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0