dålig peroiod

gått i en dålig period igen.. måttligt less på det mesta..
För det första har ja inte tränat på en vecka = jag har blivit asfet, seriöst bara känner all fett har lagrats.
dock har ja knappt ätit någonting men endå, fet har ja blviti iaf.
Studentgrejerna har kommit alla är sååå glada över de, är jag de? näe..
ja känner mig inte ett dugg jävla peppad.. ja har ingen att ta studenten med, känns jävla roligt.
Kommer sluta med att ja sitter själv här hemma på min balkong och dricker en cider och röker en cigg.
Det kan ja sätta pengar på!

sen har en person kommit tillbaka nu till mig efter ett år?! men snälla, så funkar de tyvär inte..
Lessnat på alla dina nya helt plöstligt så då passar ddeatt komma tillbaka?
de roliga är oxå att h*n har gått och blivit vän med en person som både h*n och ja hatade nå innerligt..
hur roligt är inte de på en skala 1-10? jääätteroligt tycker ja iaf!
Ne men seriöst det är bra så faktiskt, sånt där hatar ja.. snacka om dubbelmoral och vara falsk?

Kommentarer
Postat av: petra ramstedt

gud vad jobbigt det låter. Hatar verkligen när man hamnar i sådana peridoer. Hoppas verkligen att stundenten blir lyckad iaf !

2011-03-22 @ 13:35:39
URL: http://theregoesmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0