02.32

Mja, ligger i sängen ja.. försöker bli trött, funderar på ta ett till sömnpiller..? fast lär ju inte ha nån verkan..

Aja ikväll har ja faktikst städat ännu mera, rensat allt smink (kastat hur mkt som helst) gjort ren min smink väska, städat mitt badrums skåp och gjort ren datorn igen, mellan tagnenterna osådära... tycker de är roligt... piller jobb tycker ja om, samma och sitta och ta upp knutar.. det är rooooligt dä.
Tja sen var ja ute och sprungit och sen vart de en dusch.
Precis suttit och borstat  tänderna i 20min.. allstå min inflammation i tandköttet ser verkligen inte bra ut... inte alls.
Mejlade tandläkaren igår iaf, ja måste kika upp detta.. Tandköttet har dragit sig ner så man ser nästan tandrötterna.. sen har de börjat bildas någon klump... eeeuw.

Aja nu ska jag leta efter nå bra på teven att kika på :) GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0